Przetłumaczone i zaadaptowane przez Sarah Brandt, 2019
Zejście: podróż w ciemności to fantastyczna gra planszowa przygodowa. W drugiej edycji jeden gracz wciela się w podstępnego Lorda, a do czterech kolejnych graczy gra dzielnych bohaterów. W każdej grze bohaterowie wyruszają na misje i udają się do niebezpiecznych jaskiń, starożytnych ruin, ciemnych lochów i przeklętych lasów, aby walczyć z potworami, zdobywać bogactwa i próbować powstrzymać Pana przed wykonaniem jego nikczemnego spisku. Dzięki dwustronnym modułowym detalom, niezliczonym kombinacjom bohaterów i umiejętności oraz wciągającej kampanii fabularnej Descent : Journey To Darkness, druga edycja przenosi bohaterów do świata fantasy, w którym muszą połączyć siły, aby zmierzyć się ze starym wrogiem.
Zejście Kevina Wilsona: podróż w ciemność to jedna z najpopularniejszych gier FFG (Fantasy Flight Games) od prawie dekady. Na nowo definiuje gatunek lochów i lochów oraz ustanawia standard odniesienia dla gier fantasy i komponentów pierwszej klasy. Wraz z drugą zaktualizowaną edycją ta tradycja doskonałości trwa. Chociaż długoletni fani Descent znajdą nowy sposób na cieszenie się tym ukochanym klasykiem, nowa generacja miłośników rozrywki zostanie zapoznana z wciągającą grą taktyczną i wciągającą narracją.
Ale niezależnie od tego, czy jesteś nowym, czy starym graczem, z pewnością pokochasz nowych bohaterów i potwory tej drugiej edycji, jej uproszczone zasady, system bohaterów oparty na klasach, grę terenową i wiele więcej ! Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o konkretnych ulepszeniach wprowadzonych w drugiej edycji lub przejdź do przygody, aby dowiedzieć się, jak przekonwertować komponenty z oryginalnej wersji na tę zaktualizowaną wersję. Gotowy na zejście? Przeczytać.
Uproszczone zasady pozwalające skupić się na grze
Dzięki prostym regułom określania linii wzroku przy szybszym ustawianiu każdego spotkania, Descent: Travel In Darkness, druga edycja oferuje intensywne i wciągające wrażenia z minimalnym czasem bezczynności dla graczy. Punkty obrony zmniejszają zagrożenia związane z" obliczeniami matematycznymi", a krótsze zadania z wieloma naturalnymi punktami przerwania oznaczają, że nawet najbardziej aktywna grupa może teraz spędzić noc w zróżnicowanej grze. Ponadto, ponieważ wszystkie niezbędne statystyki, warunki i efekty są wygodnie wymienione na odpowiednich mapach, gracze mogą zostawić broszurę reguł w pudełku!
Wszystko to w połączeniu z nowym intuicyjnym mechanizmem kontroli nad szkodliwymi siłami Pana zapewnia, że druga edycja Descent : Journey To Darkness zachowa taktyczny cel swojego poprzednika, dzięki czemu Descent jest bardziej dostępny niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast zbierać żetony zagrożeń, które można wydać na pułapki, stwory i inne sztuczki, pan po prostu gra karty z rąk zgodnie z ich wyraźnymi i bezpośrednimi warunkami wyzwalania. Po prostu wyciągaj karty ze swojej talii w każdej turze i graj w nie, kiedy tylko chcesz!
Stwórz swoją postać z ośmiu kategorii
Proces wybierania i tworzenia postaci w drugiej edycji Descent: Journey To Darkness daje Twojej grupie narzędzia potrzebne do szybkiego zbudowania drużyny bohaterów idealnych do Twojego stylu gry. Każdy gracz zaczyna od wybrania jednego z czterech głównych archetypów: maga, wojownika, zwiadowcy lub uzdrowiciela. Każda klasa zawiera archetypy oferujące różne możliwości gry nawet dla wielu graczy posiadających ten sam archetyp. Czy jako wojownik wcielisz się w rolę dzielnego rycerza, chroniąc w ten sposób swoich słabszych fizycznie towarzyszy? A może wcielisz się w rolę potężnego Berserkera, niszcząc wrogów?
A dzięki ulepszonemu systemowi doświadczenia drugiej edycji będziesz mieć pełną kontrolę nad wzrostem i rozwojem swojej postaci. Każda klasa ma własną grę karcianą z umiejętnościami, a umieszczenie bohatera na ścieżce chwały jest tak proste, jak wybranie umiejętności początkowych. Gdy zdobędziesz doświadczenie w trakcie kampanii, możesz regularnie poświęcać je dodatkowym umiejętnościom, zwiększając w ten sposób dostępne umiejętności bohatera. Na przykład, po wybraniu archetypu wojownika i klasy Berserkera, czy skupisz się na wyeliminowaniu wielu wrogów jednocześnie, czy na niszczycielskich ciosach zadanych jednemu wojownikowi? Te przekonujące opcje i wiele innych definiują szybki i intuicyjny system symboli tej drugiej edycji.
Wyrusz w niebezpieczną kampanię przeciwko złu
Druga edycja Descent: journey into darkness to fascynująca historia, w której najwięksi bohaterowie Terrinot zmierzą się z shenaniganami tajemniczego Pana. Kiedy bohaterowie przybywają do niegdyś idyllicznej Baronii Rinn, odkrywają, że jest ona zagrożona przez rosnącą falę okrutnych potworów i brudnych zaklęć. Ale czy mogą odkryć prawdziwe okropności tych niepokojących ataków?
Dzięki spotkaniom, które działają zarówno jako niezależne wydarzenia, jak i w ramach serii powiązanych ankiet, druga edycja oferuje gotową historię, która jest idealna dla różnych graczy. Historia dostosowuje się nawet do twoich sukcesów i porażek! Czy udało Ci się wydostać z lochu żywcem, ale nie udało Ci się osiągnąć ważnego celu? Twoja porażka mogła wzmocnić nieznanego wroga lub odebrać Ci szansę w przyszłości (chociaż zawsze zdobywasz punkty doświadczenia, zanim przejdziesz dalej). Fascynująca narracja drugiej edycji, z wieloma przemyślanymi fabułami, tworzy prawdziwe poczucie stałego i responsywnego świata fantasy ... w którym jesteś jedyną nadzieją.
Twoi ulubieni bohaterowie mogą wrócić!
Chcesz przenieść swoich ulubionych bohaterów i potwory z poprzedniej wersji ? Zestaw do konwersji Descent: Travel In Darkness, druga edycja, zawiera wszystko, czego potrzebujesz. Dzięki mapom kompatybilnym z drugą edycją dla wszystkich potworów i bohaterów, jakie kiedykolwiek stworzono (w tym bohaterów reklamowych!), ten poręczny zestaw do konwersji jest niezbędnym narzędziem. Niezależnie od tego, czy chcesz zabrać ze sobą swoją bogatą kolekcję Descent w nowe przygody, czy za każdym razem wybrać ulubionego bohatera, jesteśmy tutaj dla ciebie.
Nowy gracz?
Dla tych, którzy nie znają Descent: Travel In Darkness, oto krótki przegląd tego ... w tej popularnej grze przygodowej FANTASY gracz wciela się w Lorda, którego zadaniem jest zakłócanie planów bohaterów na każdym kroku za pomocą specjalnej talii kart. Każdy z pozostałych graczy kontroluje bohatera i łączy siły, aby osiągnąć określone cele podyktowane fabułą. Obecny scenariusz sugeruje również zbudowanie płaskowyżu składającego się z zagnieżdżonych elementów modułowych, aby za każdym razem tworzyć nowe lochy!
Z niebezpieczeństwem za każdym cieniem walka jest nieunikniona. Druga edycja wykorzystuje unikalny system oparty na kostkach. Gracze budują swoje grupy Kości zgodnie ze zdolnościami i bronią swojej postaci, a każda kostka w tej grupie przyczynia się do ataku na różne sposoby. Skoki napięcia, znaki specjalne, które pojawiają się na większości kości, pozwalają również uruchamiać efekty specjalne, aby jak najlepiej wykorzystać ataki. A z okropnościami czekającymi pod powierzchnią będziesz potrzebować wszystkich korzyści, jakie możesz czerpać...
Lochy pod Terrinot roi się od strasznych sług Pana i wszyscy czekają, aby zakończyć swoją misję. Jednak Lord nie tylko ma dostęp do potworów na płaskowyżu, ale także okresowo buduje swoje moce. Jeśli bohaterowie nie będą czujni, mogą szybko zostać przytłoczeni przez swoich wrogów.
Czy jesteś gotowy, aby odważyć się na lochy i krypty pod Terrinot? Zbierz swoje wojska i walcz z sługami Pana!
Zgodnie z artykułem opublikowanym na stronie redmeeple.com