Decyzja właśnie została podjęta ! Niezależnie od tego, czy są to gwiazdy sportu, postacie reality show czy media społecznościowe, firmy bukmacherskie i hazardowe nie będą już miały okazji pokazywać w swoich reklamach celebrytów, których tak bardzo kochają młodzi ludzie, a zwłaszcza młodzi ludzie...W pubach o hazard i wypadki z celebrytami, to koniec !
Kiedy gra online jest dyscypliną narodową...
Przede wszystkim zdanie to nie jest wynikiem przypadku. W tym przypadku zakłady internetowe to prawdziwa pasja ( nie wspominając o uzależnieniu ) w Wielkiej Brytanii, gdzie każdy przedmiot lub jakakolwiek dyscyplina może być przedmiotem dyskusji. Jednak ta" dyscyplina Narodowa " stała się problematyczna, szczególnie w odniesieniu do młodzieży.
Rzeczywiście, podczas gdy większość hazardu jest zabroniona przed ukończeniem 18 roku życia, problem zdrowia publicznego został również dotknięty "większymi". 430 000 dorosłych graczy uważa się za problematycznych graczy, co jest szczególnie pogarszane przez sytuację zdrowotną. Ponadto Kapsztad (Komisja praktyk reklamowych) w 2020 r. zastanawiała się nad wpływem reklamy na hazard, taki jak zakłady sportowe dla młodzieży, a także dla dzieci i dorosłych uważanych za bezbronnych.
Wszystko to doprowadziło do podjęcia szeregu działań mających na celu poprawę sytuacji. Filmy ostrzegawcze w telewizji, zakaz używania karty kredytowej do gry, limit zakładów ... wszystko to jest podejmowane w tym celu, ale nie tylko...
Najlepsze kasyna-czerwiec 2023
Cel: Ochrona młodych ludzi i wrażliwych graczy
Gwiazdy międzynarodowego sportu oraz ikony telewizji reality i mediów społecznościowych nie będą już mogły uhonorować swojej obecności w niektórych wciąż cenionych reklamach. Od Ronaldo po Neymara, Chrisa Hughesa lub Harry ' ego Redknappa, do tej pory dobrze było włączyć osobowości do strategii reklamowej hazardu i hazardu, aby przyciągnąć uwagę świata.
Ta strategia okazała się tak skuteczna, że przyciągnęła wiele osób, zwłaszcza dzieci i małe dzieci, całkowicie identyfikując się ze swoimi idolami. Właśnie dlatego Wielka Brytania, reprezentowana przez advertising Standards Authority (asa) i Kapsztad, postanowiła zmniejszyć zasięg różnych firm hazardowych w tej populacji.
« Więcej piłkarzy wysokiego szczebla lub innych sportowców wysokiego szczebla reklamujących najnowsze rankingi ( ... ) nie ma wpływowych mediów społecznościowych, gwiazd telewizyjnych ani innych celebrytów popularnych wśród dzieci ( ... i więcej reklam hazardowych z obrazami gier wideo lub rozgrywka znana wielu dzieciom na całe życie »
Ten środek zakazu, mający na celu wzmocnienie polityki ochrony graczy skierowanej do dorosłych odbiorców, jest bardzo jasny : firmy hazardowe i bukmacherskie nie będą już mogły wyświetlać celebrytów w swoich reklamach. Zgodnie z nowymi przepisami każda reklama " prawdopodobnie będzie to bardzo atrakcyjne dla dzieci lub młodzieży "będzie zakazane i to" bez względu na to, jak mogą go zobaczyć dorośli ».
Weszła w życie z dniem 1 erb października 2023 r. decyzja ta dotyczy wszystkich mediów emitowanych (telewizja, radio, film) i nie nadawanych (Internet, prasa, Reklama).
Radykalna decyzja tuż przed mistrzostwami świata 2023
Jeśli celem tej poprawki jest ochrona nieletnich i populacji uznanych za wrażliwe, konsekwencje tej decyzji wkrótce odczują się dla społeczeństw zajmujących się kwestiami nieletnich i wrażliwych populacji. hazard I zakłady . Obowiązująca od początku października ta nowa zasada poważnie wpłynie nawet na Mistrzostwa Świata, które rozpoczną się w listopadzie 2023 r.w Katarze. Ta zmiana, choć radykalna, nie dotknie mediów, w których można wykluczyć osoby poniżej 18 roku życia.
Ponieważ wyrok padł dla Wielkiej Brytanii, pozostaje tylko zastanawiać się, jak wygląda sytuacja z Francją, gdzie znacznie wzrasta uzależnienie od hazardu. 70 % graczy ma mniej niż 34 lata i koncentruje się głównie na zakładach sportowych online, a zwłaszcza na piłce nożnej. Pozostaje więc niejasne, czy zamieszki powstałe w Wielkiej Brytanii pozostaną lokalne, czy też sześciokąt wygra...