W szczytowym okresie boomu e-sport nadal emuluje. Niezależnie od tego, czy chodzi o graczy, czy platformę, branża dosłownie eksplodowała w ciągu ostatnich kilku lat i może szybko stać się jedną z najbardziej płodnych, jakie kiedykolwiek znano w 2023 roku. Przynajmniej tak wyobrażają sobie aktorzy tacy jak Bayes - aby zwiększyć skalę firmy, która rewolucjonizuje e-sport.
E-sport - wciąż nietknięte terytorium
Jeśli szaleństwo e-sportu dopiero zacznie docierać do ogółu społeczeństwa, hazard może szybko przyspieszyć już w tym roku. Coraz więcej dużych graczy jest zainteresowanych tym sektorem, który przyciąga sponsorów, takich jak firmy.
Popularny wśród najmłodszych ludzi, przyciągający coraz większą publiczność dzięki coraz bardziej zróżnicowanym tytułom, e-sport osiągnął swój cel i zajął centralne miejsce w kwestiach gospodarczych następnej dekady.
Wielu francuskich aktorów również zwraca się do tego sektora, Equipe.fr na przykład wiadomości e-sportowe są regularnie publikowane w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Transmisje są nawet na porządku dziennym, co sugeruje, że nawet w przypadku mediów głównego nurtu E-SPORT jest traktowany bardzo poważnie.
Ale to po stronie dużych graczy, tych, którzy działają w cieniu, stawki są najważniejsze. Rzeczywiście, w ciągu ostatnich kilku lat E-SPORT, ze względu na swój sportowy i profesjonalny charakter, mógł wejść w inny wymiar-w sferę zakładów sportowych.
E-sport na rynku danych
Oprócz francuskiej gazety sportowej wielu specjalistów rynku bardzo szybko znalazło odpowiednią okazję. Internetowe Witryny bukmacherskie, takie jak Bet365, oferują teraz Zakłady na e-sport. Regulowane zakłady online skierowane zarówno do graczy, jak i zawodów lub różnych licencji. Aspekt, który jeszcze bardziej stawia e-sport w dynamicznej i interesującej dziedzinie.
Sektor ten pozostaje bardzo łatwy do zarabiania, ponieważ wielu obserwujących pozostaje entuzjastami gotowymi zrobić wszystko, aby wspierać swoje drużyny lub graczy podczas różnych zawodów. Ważny punkt, który stawia e-sport na równi z MMA, podobnie jak dwóch głównych zwycięzców zakładów sportowych w ostatnich latach.
Dwie młode dyscypliny, które przyciągają zagorzałych fanów, obstawiają naturalnie, a przede wszystkim mają wiedzę i udane opinie na temat sportu, który jest jeszcze niedawno, i nadal mają duże szanse lub szanse na zarabianie pieniędzy. Nawiasem mówiąc, w tym aspekcie Bayes Esports odgrywa rolę w walce z danymi.
Bayes eSports-duży gracz
Wiele witryn bukmacherskich online, które chcą udostępniać statystyki swoim graczom, zwraca się dziś do dostawców danych, takich jak Bayes Esports. Wyspecjalizowany Broker danych e-sportowych, który pozwala tym liderom zakładów sportowych dostarczać swoim klientom wiarygodne statystyki zakładów. W ten sposób E-Sport wkracza w nową erę z graczami takimi jak Bayes, którzy zbierają dane, oczyszczają je i przekazują na żądanie profesjonalistom z rynku, którzy przekazują je swoim klientom.
Bayes udowodnił, że jest liderem, który stale się zmienia, ponieważ zapotrzebowanie na dane rośnie i ewoluuje, ale także nie uwzględnia go, aby zawsze był bardziej precyzyjny i skorelowany z popytem jednostek.ludzie, których zatrudniają różne witryny lub platformy, wspierają, oferując wysokiej jakości DANE w czasie rzeczywistym lub nie, z nowoczesną wizualizacją odpowiednią dla szybko rozwijającego się świata.
Życie na żywo i zarabianie
Nawet bardziej niż dostarczanie danych, Bayes pozwala różnym graczom transmitować wydarzenia na żywo w wersjach statystycznych. Aspekt, który lubi wiele witryn, szczególnie ze względu na popyt ze strony osób korzystających z tego rodzaju telewizji na żywo. Bayes pozwala zarabiać na danych poprzez połączenie z sieciami konsumentów e-sportowych. Niezastąpiona rzecz, za którą poręczy Dyrektor Operacyjny Amir Mirazai, myśląc o nowym starcie e-sportu w tym roku.
Rok, który, jak mówi, może być spokojniejszy niż rok 2021. Trzeba powiedzieć, że na sektor w dużej mierze wpłynęło odwołanie dużych wydarzeń, których anulowanie spowodowało całkowite straty dla całego sektora. Każdy, kto wraz ze swoimi partnerami posiada licencje na największe gry online, takie jak League of Legends lub DOTA2, wyraźnie wyraża chęć wejścia na rynek danych z nowymi licencjami na program. Licencje, które, jak mają nadzieję, stanowią ponad 90% danych dotyczących profesjonalistów lub osób na poziomie e-sportu.