Nowy sezon Formuły 2018-2019 rozpocznie się podczas Grand Prix Australii 17 marca 2019 roku. Jak zawsze w Formule 1 panował burzliwy rozejm z transferem kierowców, zmianami zasad i nazwami zespołów, które zmieniają się w zależności od sponsorów. Oto stan rzeczy nieco ponad miesiąc przed pierwszym Grand Prix tego 70-letniego Pucharu Świata Formuły
Zakłady na sezon Formuły 1 2019: zmiany w stajniach
Największą zmianą, która będzie kluczowa dla Twoich zakładów na Formułę 1 2019, jest zmiana kierowcy w Red Bull Racing. Stajnia kończy 13-letnią pracę z francuskim motornikiem. Ta współpraca zakończyła się sukcesem dzięki 4 tytułom mistrza świata-kierowcy i producenta samochodów. Producent samochodów Honda będzie musiał podnieść pochodnię i pokazać się na wysokości tej stajni XXI wieku. Krótko mówiąc, jest to rewolucja w Red Bullu, a na początku sezonu można spodziewać się pewnych prób i błędów nie tylko w austriackiej stajni, ale także w innych krajach bukmacherzy specjalizujący się w sportach motorowych . W przeciwnym razie znaczenie zmian jest względne, chociaż zmiany nazw mogą utrudniać nowym graczom Formuły 1. Często te zmiany nazw wynikają z nowych sponsorów lub obaw o perspektywy.
-
Renault Sport formuła One Team, staje się Renault F1 Team .
-
Hass F Team jest głównym sponsorem z Rich Energy.
-
Alfa Romeo Racing to nowa nazwa, stajnie Alfa Romeo Sauber F1 Team.
-
Williams Martini Racing teraz Wyścigi Williamsa po odejściu marki Martini, historycznej marki sportów motorowych.
Jedyną prawdziwą zmianą, która może wpłynąć na twoje zakłady, jest zmiana kierowcy Red Bulla.
Najlepsi bukmacherzy na Czerwiec 2023
Zakład na Formułę 1: zmiana kierowców w sezonie 2019-2020.
To sezon z dużą ilością zmian, szczególnie w najpopularniejszych stajniach. Oto kilka informacji do optymalizacji Twoich Zakłady na Mistrzostwa Świata Formuły 1 !
Emerytura i zwolnienie.
Po pierwsze, zauważamy, że legenda toru zniknęła: Fernando Alonso, dwukrotny mistrz świata, uspokoił zespół Formuły 1 dla amerykańskich baules. Stoffel Vandoorne, Esteban Ocon, Markus Eriksson, Sergey Sirotkin nie są już pilotami aktorskimi. Dla Francuza Esteban Ocon zostaje pilotem rezerwowym i symulatorem Mercedesa i Racing point
Debiutanci sezonu F1 2018-2019
To mali nowicjusze Formuły 1. Kto wie, może wśród nich jest przyszły mistrz świata ?
-
Lando Norris zostaje tytułowym kierowcą w McLaren Racing.
-
Antonio Giovinazzi zmienia się z pilota rezerwowego w obecnego pilota Alfa Romeo Racing.
-
George Russell trzyma piłkę w zespole Williams F1.
-
Alexander Albon został mianowany pilotem tytularnym Toro Rosso.
Zmiany kierowców sezonu F1 2019
Nastąpiła zmiana, a nasi mali Francuzi i asymilatorzy nie ucierpieli. Zasymilowany, ponieważ bez względu na wszystko chcesz wierzyć, że Charles Leclerc To Monako, A Brel to Belg...
-
Daniel Ricciardo opuścił Red Bull Racing, aby dołączyć do zespołu Renault F1.
-
Carlos Sainz Jr. przechodzi z Renault do McLaren Racing.
-
Pierre Gasly żegna się z Ekwadorem Toro Rosso, aby zasiąść za kierownicą Red Bull Racing.
-
Daniel kwiat wraca do Toro Rosso.
-
Robert Kubica zostanie kierowcą tytułowym zespołu Williams F1, osiem lat po odejściu z Formuły 1/
-
Kimi Raikkonen opuszcza Scuderię, aby dołączyć do zespołu wyścigowego Alfa Romeo
-
Charles Leclerc opuszcza Saubera, aby dołączyć do Scuderia Ferrari. Marzenie o dziecku w wieku 20 lat.
-
Lance Stroll lewo Williams F1 dołączyć Racing Point, 6.
Zmiany techniczne w samochodach na lata 2013-2020
Jeśli chodzi o opony, firma Pirelli, która została przedłużona o 3 lata jako oficjalny dostawca opon Formuły 1, będzie teraz oferować tylko 3 kolory dla swoich gładkich opon, aby ułatwić widzom : miękkie (czerwone), średnie (żółte) i twarde (białe).
Do zmian technicznych podano oficjalny tekst :
"Na przednim spojlerze pionowe dodatki są teraz zabronione, sam Spoiler wzrasta z szerokości 1800 mm w 2018 r.do 2000 mm w 2019 r. Jego "klapy" (napowietrzne palety) będą teraz mogły podnosić się o kolejne 20 mm.aerodynamiczne wyrostki wokół klocków hamulcowych są zabronione. Wysokość "barki" po bokach F1 jest zmniejszona o 15 cm, ale są one wydłużone o 10 cm, a paski wentylacyjne po bokach tylnych lotek są zabronione. Ich szerokość wzrasta z 950 mm do 1050 mm. Otwór ruchomej płetwy (DRS) ma zakres od 65 mm do 85 mm "
Jak co roku wprowadzane są zmiany w celu podniesienia wskaźnika widowiskowości...
Teraz piloci będą mogli załadować na pokład 110 litrów paliwa aby ograniczyć liczbę pit stopów, a tym samym przywrócić pierwszeństwo asfaltowi.
Aby postawić na Formułę 1, prosimy o kontakt z naszym przewodnik po zakładach Formuły 1