Aby obstawiać jak profesjonalista w Internecie, musisz być w stanie słuchać tylko siebie. Wystarczy zauważyć, że bukmacherzy umieszczają w Internecie, aby zobaczyć "siłę" mediów sportowych do relacjonowania wydarzeń sportowych, zawodów graczy.. Ewolucja mediów i analizy sportowej obfituje w wiele realiów, które często są dalekie od obiektywizmu i etyki oczekiwanej od dziennikarzy sportowych. Innymi słowy, niektóre interesy, zwłaszcza te ekonomiczne, mogą skłonić zespół do odsprzedaży, gdy media są właścicielami praw do telewizji w konkursie. Uwaga, nieufność nie oznacza nieufności. Ten artykuł dotyczy głównie początkujących graczy, którzy mimo to mogą bardzo dobrze postawić na nieznaną dyscyplinę, ponieważ są zafascynowani masową reklamą. Dlatego konieczne jest nauczenie się, jak prawidłowo z nich korzystać.
Nie pozwól, aby Media wybrały dla ciebie !
Trzeba powiedzieć, że media są mistrzami zegarków, aby narzucić film do obejrzenia, grupę modową lub najnowszy pomysł na modę.. To ma sens, że dla sportu jest to dokładnie ta sama zasada.
I czy nam się to podoba, czy nie, jest systematyczne, ludzie ciemnieją. Być może najbardziej uderzającym przykładem jest Puchar Rydera 2018 we Francji. Dla
golfiści
. to nie jest problem. Jednak zakłady bukmacherskie we Francji wzrosły dwukrotnie według Argel. Oczywiście chodzi o liczbę zakładów w porównaniu do poprzedniej edycji. Napływ ten zbiega się z obecnością tego konkursu we Francji. Gracze zakładów online nie od razu stali się specjalistami od golfa .
W tłumaczeniu oznacza to, że hazardziści przeszli na Nieznany sport, aby zagrać w jednym z najtrudniejszych do przewidzenia zawodów.
To wszystko, czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz zarabiać na zakładach sportowych. Media sprzedają sport, ponieważ jest to dla nich produkt. Ten produkt nie tylko przyciąga uwagę odbiorców, ale także pozwala przyciągnąć reklamodawców, którzy często są powiązani jako sponsor z konkurencją.. Dlatego ich celem jest zaspokojenie wszystkich potrzeb marketingowych. W ten sposób pokazuje reklamodawcom białą łapę. Czy to dobrze, czy źle, to nie jest pytanie. Niech dociekliwa osoba spojrzy, niech kraj zafascynuje się sportem w kategoriach koniunkturalnych, to dobrze. Z drugiej strony zakłady online nie są grą, gdy prowadzisz ten biznes. Dlatego musisz być "nieprzekupny".
Nasza rada : to proste i musi być napisane tyle razy, ile jest Stron w naszym internetowym przewodniku bukmacherskim : obstawiaj tylko te sporty, zawody i drużyny, które znasz. Jeśli jesteś asem zakładów Rugby, nie stawiaj zakładów na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, ponieważ przeczytałeś dwa lub trzy artykuły.. Gorzej niż reklama, są Analizy dziennikarzy sportowych.
Najlepsi bukmacherzy na Czerwiec 2023
Nie stawiaj zakładów, postępując zgodnie z analizą dziennikarzy sportowych
Żyjemy w czasach, w których debata, szlachetna Sztuka filozoficzna, przerodziła się w zderzenie, w którym opinia może istnieć tylko wtedy, gdy zostanie rozwiązana. Najprostszym sposobem jest przeprowadzenie eksperymentu: spójrz Z jedna gra i przeczytaj analizę następnego dnia. Czasami wydaje się, że nie widzieliśmy tego samego spotkania. Nie mówmy o analizie pomeczowej, kiedy specjaliści biorą udział w grze ostatniego, który mówił. Oczywiście istnieją porady byłych graczy i gwiazd na temat komentarzy sportowych na temat zakładów online, ale pieniądze są nierealne, a pitometr z drugiej strony jest.
Nasza rada : to, co jest dobre w sporcie i zakładach sportowych, to to, że nikt nie musi być w tajemnicy przed bogami. Liczy się nie opinia X lub Y, ale analiza, ponieważ widziałeś ten sam zbieg okoliczności. Sprzedajemy jeden zwycięzca Ligi Mistrzów ostatnie 7 lat i te mecze, w których ten przyszły mistrz publikuje wiadomości w Europie ... ten zespół to produkt, który sprzedaje papier, odwiedza strony internetowe i niektóre subskrypcje telewizyjne. W każdym razie najlepsze i najgorsze komentarze będą pisać: biały rano i czarny wieczorem.
Kiedy zobaczysz sumę praw do retransmisji, musisz trzymać widza w niewoli, sprzedając mu sen lub koszmar, ale nie tandetną rzeczywistość. Aby obstawiać jak profesjonalista, musisz mieć podstawowe informacje, oglądać mecze, przeglądać statystyki . Nie pozwól nikomu zrobić tego na Twoim miejscu, bez względu na to, jak sławny może być. Mówimy o sporcie, a nie o geopolityce Bałkanów i jej historii religijnej. W porządku, to nie jest matematyka kwantowa
To samo dotyczy komentarzy do gry. Komentatorzy sprzedają nam produkt, który przyciąga ludzi. Na dobre i na złe ważne jest, aby stworzyć hałas, aby ludzie zareagowali i ostatecznie spojrzeli na dany produkt. Piłka nożna jest przyzwyczajona do tego, że klub jest przeceniany każdego roku na początku sezonu przez osiem lat, a słabości są zawsze widoczne... W końcu kibice i zwolennicy postawią na ten zespół, chociaż po prostu stosując zdrowy rozsądek, nie zrobią tego.
Jak właściwie wykorzystać media do zakładów online ?
Jeśli dziennikarze sportowi stali się profesjonalistami w logorei, aby wypełnić godziny i godziny emisji, czasami można skorzystać z informacji osób na boisku. To trochę jak informacje w ogóle. Pomiędzy dziennikarzem biurowym opowiadającym o wydarzeniu w Nowym Jorku a tym, który go doświadcza, jakość informacji zmienia się od osądu dla pierwszego do wizji dla drugiego. To samo dotyczy sportu. Media mogą mieć informacje na długo przed bukmacherami. Brak gracza w niektórych sportach może w dużym stopniu wpłynąć na szanse. Jeśli podążasz za dziennikarzem "polowym", któremu nauczyłeś się ufać, masz możliwość przewidywania zmian w rankingach.
Media to nie tylko źródło informacji. Analiza jest jak obietnica, przyciągają tylko tych, którzy im wierzą.